reacties in veel grotere

General tattoo discussion

Moderators: buttwheat, sidelvar, kohlhaas, EvilJay, Sphenoid, SharpTattoos

Post Reply
Labi1995
Hardcore
Posts: 153
Joined: Wed Aug 08, 2018 3:23 am

Mon Dec 17, 2018 2:23 am

Overgang van elk type verandert de stress naar het lichaam, dus het is niet verrassend dat gewonden in deze periode vaker voorkomen (hoewel een andere studie suggereerde dat blootsvoets lopende overgangsverwondingen eigenlijk ongebruikelijk zijn). De grote vraag aan mij is wat er gebeurt met die mensen die geblesseerd raken tijdens de transitie? Het zou interessant zijn om een ??follow-up te doen en te zien hoeveel van degenen die tijdens de overgang gewond zijn gebleven, en hoe hun resultaten op langere termijn waren. Met andere woorden, gaat minimalistisch gaan en / of verhuizen naar een voorvoet, een kortetermijnrisico op langetermijnwinst? Ik zou ook graag een analyse van vóór en na een vorm en voetaanval zien. Nike Air Max 90 Donne Rosa Hoewel dit onderzoek oproept, levert het een aantal interessante resultaten op, zoals bij elk wetenschappelijk artikel, roept het ook heel wat vragen op. Ik hoop dat de antwoorden op deze vragen de komende jaren nog zullen verschijnen. Een paar gedachten. Zoals je zei, denk ik dat we deze resultaten moeten nemen met een korrel zout. Naar mijn mening kon je geen grens trekken tussen het type voetcontact en het letsel om de reden die je hebt aangegeven (zelfrapportage is onnauwkeurig). Met betrekking tot traditioneel v minimalistisch, heb je wel gezegd dat de minimalist een hogere kilometerstand had en een sneller tempo, wat mogelijk argumenten zou kunnen ontzenuwen dat minimalistische hardlopers "voorzichtiger" zijn. We weten ook dat een verhoogde kilometerstand een van de weinige risicofactoren is voor letsel die consequent in de literatuur wordt gezien en daarom hogere verwondingen verwacht in de minimalistische groep. Eén niet genoemde factor was eerdere blessuregeschiedenis tussen de twee groepen, omdat eerdere verwonding Adidas Prophere Womens vatbaar is voor toekomstige verwonding. Voor alle tekortkomingen van de studies, denk ik niet dat je de 46,7% versus 13,7% volledig kunt negeren, wat een significant verschil is in een populatie van 661 traditionele en 227 minimalistische hardlopers. Ik draag nog steeds een minimalistische hardloopschoen omdat het zoooo licht is en gemakkelijk op mijn knie en voeten. Ik heb zelden verwondingen Nike Air Max 270 Damen omdat ik altijd naar mijn lichaam luister. Als mijn lichaam moe is, krijg ik rustdag. Als spieren op lange termijn zo stijf aanvoelen, neem ik 2 tot 3 rustdagen in beslag. Ik overdrijf mijn lichaam niet. Train gewoon op de juiste manier. Mensen zullen ok zijn met minimalistische schoenen als ze op de juiste manier trainen. Ik laat media me niet voor de gek houden met zware of lichte of minimalistische schoenen om mee te rennen ... Laat je lichaam je vertellen of de schoen geschikt voor je is ... zo niet, vind dan Nike Air Max 90 Męskie andere schoenen. Ik koop elk jaar ongeveer 12 paar schoenen omdat het schoenenbedrijf de schoenen altijd anders ontwerpt. Ja veel geld te besteden aan schoenen, want ik wil geen blessures hebben ... mijn lichaam accepteert soms niet wat schoenen, dus ik moet andere Nike Air Max 97 Donne schoenen kopen. Mijn lichaam haat Brooks PureConnect, het deed mijn knie zo erg pijn. Het is nog nieuw, maar ik gooi die schoen weg. Sommigen mijn vriend houden van die schoen en hebben geen kniepijn. Iedereen is anders en hoe we rennen, trainen, eten, ecten ... ons dagelijks leven is anders. Ik laat Media mij niet voor de gek houden. Hoewel niemand een studie of onderzoek over dit onderwerp overtuigend is, lijkt er een overwicht te bestaan ??van zowel wetenschappelijk als anekdotisch bewijsmateriaal dat wijst op verminderde blessurecijfers van de overgang van het rennen met een overstride / heelstrike in traditionele Adidas Falcon Damskie schoenen. . Het past zeker in mijn ervaring en die van veel van mijn hardlooppartners, als je de oppervlakkige Nike Air Max 2017 Womens transitiegerelateerde blessures weghaalt. Ik zou ook graag zien dat de resultaten naar leeftijd en aantal jaren loopervaring worden uitgesplitst. Ik raakte jarenlang blessurevrij in traditionele schoenen, maar begon toen een eindeloze reeks verwondingen te ervaren toen ik een stuk of veertig raakte. Dat is de aanleiding voor mijn overstap naar minimalistisch hardlopen. Geen verrassing dat je dit onderzoek kon ontleden en tot de kern van het probleem kon komen. Ik heb gewoon moeite om te geloven in een onderzoek dat vertrouwt op zelfrapportage, vooral wanneer passies en vooroordelen de reacties in veel grotere mate stimuleren dan openhartige zelfevaluatie. Hoewel het signaal sterk is, is de bruikbaarheid van de studie vrij zwak. Alleen al het feit dat ~ 60% van de Adidas ZX Flux Femme respondenten een wijziging van het schoenentype heeft doorgevoerd, geeft aan dat de enquête grotendeels werd voltooid door mensen met een punt om te maken, waardoor een enorme selectiebias werd ge?ntroduceerd.
Post Reply