zal worden verdraaid als ik

General tattoo discussion

Moderators: buttwheat, sidelvar, kohlhaas, EvilJay, Sphenoid, SharpTattoos

Post Reply
Labi1995
Hardcore
Posts: 153
Joined: Wed Aug 08, 2018 3:23 am

Fri Dec 14, 2018 2:38 am

Ik had net deze exact dezelfde ervaring en moest wat onderzoek online doen en heb je bericht gevonden. Ik bezit een paar Merrel Trail-handschoenen en ben er absoluut dol op. Ik zou ze op mijn weglopen dragen en ze werkten prima, maar ik besloot dat ik de blote toegang zou proberen, aangezien ik net tijdelijk ben verhuisd en meer toegang tot wegen dan paden heb. Na het proberen ze op het eerste wat mij opviel was de hoeveelheid steun aan de voetboog. Ik ben vandaag 5 mijl hardgelopen op weg- en fietspaden en na ongeveer de eerste mijl kon ik niet geloven hoeveel pijn mijn voeten hadden. Ze voelden aan als mijn vorige paar Asics dat ik droeg voordat ik de trailhandschoenen kocht. Toen Ik kwam thuis en nam ze af Ik kon niet geloven hoeveel pijn ik had op mijn knie?n, iets dat verdween toen ik overging op de Nike Dunk Sky High Femme wandelschoen. Ik weet zeker dat dit geweldige Nike Air Max 95 Hombre schoenen zijn voor mensen die graag steun van de voetboog hebben, maar ik heb behoorlijk eigenaardige voeten en ga terug naar de trail-handschoenen voor mijn wegritten. Ik heb ze vandaag gekocht en draag ze op mijn werk om een ??gevoel voor ze te krijgen. Ik ken niemand die me hiermee lokaal kan helpen (met name de verkopers in de winkels). Mijn zorg gaat in essentie over fit. Ik kreeg 11s, omdat de 10.5s het gevoel hadden dat ze mijn tenen zouden irriteren als ik ze optilde tijdens het rennen of mijn voet veel vooruit ging. De ruime teenendoos voelt prettig aan en de rest van de schoen past erg goed. Hoe strak moeten ze in het midden van de voet zijn? Ik heb nooit gedacht dat mijn voet breed is en nooit brede schoenen draagt, maar ik heb nog nooit schoenen van het minimale type gedragen. Nike Air Presto Hombre Ik heb deze gekocht op basis van Nike Air Max TN Donne goede recensies in het algemeen en het feit dat ze worden gefactureerd als een overgangspadschoen die goed is voor lange afstanden (ik ben van plan geleidelijk meer kilometers te maken terwijl ik in vorm en kracht groei). Ook is de boog enigszins hinderlijk voor mijn platte voeten, maar ik denk dat ik er aan ga wennen, en veel beoordelingen stellen dat deze sensatie verdwijnt tijdens het hardlopen. Elk advies over hoe dit en 'op blote voeten' schoenen moeten voelen wordt gewaardeerd. In de afgelopen paar jaar heb ik verschillende berichten geschreven over problemen met het pronatie controle / boog hoogtemodel van passende hardloopschoenen. Deze omvatten het feit dat hardlopers over het algemeen slecht weten hoeveel ze proneren, dat de statische booghoogte niet goed correleert met de dynamische Nike Air VaporMax Hombre booghoogte, en dat studies weinig Nike Air Max 90 Mujer voordeel hebben getoond in termen van letselvermindering wanneer schoenen worden toegewezen op basis van booghoogte of controle van pronatie. Verschillende commentatoren op deze berichten hebben aangegeven dat het misschien tijd is om uit de buurt van stabiliteitsschoenen te gaan en neutrale schoenen eens te proberen. Ik dacht dat ik hierover een paar gedachten zou delen, omdat ik niet per se denk dat dit de manier is om dingen te benaderen als het gaat om hardlopen. Een van de grootste problemen bij het neutraal maken van een doel is dat het veronderstelt dat "stabiliteit" en "neutraal" zijn werkelijke categorie?n met duidelijk gedefinieerde limieten en precieze betekenis. Ik geloof niet dat dit het geval is. Voor zover ik weet, en corrigeer me als ik het mis heb, zijn er geen harde criteria waaraan een schoen moet voldoen om Nike Air Max Zero Femme te worden geclassificeerd als een stabiliteit of een neutrale schoen. Het lijkt erop dat een mediale post of een ander type pronatiebesturings "technologie" alles is wat nodig is om een ??schoen in de stabiliteitscategorie te laten vallen. De afgelopen jaren veel schoenen hebben gerund (ik ben de tel kwijtgeraakt, maar zou niet verbaasd zijn als het nu meer dan 75 is), ik heb zelden gevonden dat de stabiliteit / neutrale categorisaties zeer nuttig zijn - ik loop er allebei met weinig problemen in. Sterker nog, ik heb onlangs gereden in zowel de Saucony Guide 5 (stabiliteit) en Ride 5 (neutraal) en ik zal worden verdraaid als ik je zou kunnen vertellen welke is wat als ik ze met mijn ogen dicht doe. Ik heb zelfs in neutrale schoenen gelopen met stevige zolen die bijna te stabiel aanvoelen (bijv. Veel adidas-schoenen zoals de adios Nike Air Max 270 Femme 2 en Feather 2).
Post Reply